Menü
Sepetim

Kapıda Ödeme | Kargo Bedava | 12 Taksit

Şikayet & Destek

Ürün satın alacağım

Ürün hakkında detaylı teknik bilgi alabilir miyim?
Evet, ürün açıklamalarını veya çağrı merkezimizden verilen teknik bilgiyi yeterli bulmamanız durumunda ürün teknik uzmanımızın sizi araması için müşteri hizmetlerimize talep bırakabilirsiniz.
En kısa sürede tarafınıza dönüş yapılmaktadır.
Ürün listem var, fiyatlandırabilir misiniz?
Evet, endğstriyel mutfak proje üretimi veya hazır ürün listenizi satis@eMutfak.com.tr mail adresinize mail atmanız durumunda listeniz fiyatlandırılıp tarafınıza dönüş yapılacaktır.
Kapıda ödeme yapabilir miyim?
Evet, kapıda nakit veya kredi kartınızla tek çekim ödeme yapabilirsiniz.
İş Bankası Maximum kredi kartınız var ise Yurtiçi Kargo ile gönderilen kapıda ödemeli siparişlerinizde kapıda 6 taksitli çekimy yaptırabilirsiniz.
Ödemeyi hangi şekillerde yapabilirim?
Kapıda ödeme, havale/eft, kredi kartı ile online ödeme, bkm express, garantipay ile ödeme yapabilirsiniz.
Hangi kartlara taksit var?
Axess, Bonus, World, Paraf, Finanscard, Maximum kredi kartları ile 2,3 veya 6 taksitli alışveriş yapabilirsiniz.
Hangi ürünlerde taksit seçeneği yoktur?
Sitemizdeki tüm ürünlerde taksit seçeneği bulunmaktadır.
Kredi kartı bilgilerimi vermek istemiyorum, güvenemiyorum?
Sitemizde kredi kartı ile yapacağınız alışverişlerde 3D Secure kullanılmaktadır.
3D Secure internetten güvenle alışveriş yapılabilmesi için Visa ve MasterCard tarafından geliştirilmiş olan bir kimlik doğrulama sistemidir. 
3D Secure sisteminde ödeme işlemi gerçekleşirken, banka tarafından kart sahibine sadece kendisinin bilebileceği SMS doğrulama kodu sorulmakta ve 
kart sahibinin kimliği doğrulanmaktadır. Bu sayede yetkisiz kişilerin kartlarını internet ortamında kullanması engellenmektedir.
Ödeme sırasında karşılaştığınız teknik aksaklıklarla ilgili Müşteri Hizmetleri ekibimize ulaşabilirsiniz.
Taksitle ödeme yaparken indirim kuponumu kullanabilir miyim?
Evet, hesabınıza tanımlı indirim kuponunuz olması halinde kullanabilirsiniz.
Kredi kartım onaylanmıyor ödeme yapamıyorum ne yapmalıyım?
Kredi kartınız internet alışverişlerine kapalı olabilir, bankanızla iletişime geçmeniz gerekmektedir.

Ürün satın aldım
Satın aldığım ürün ne zaman gönderilecek?
Saat 15:30'a kadar sipariş verilen stoklu ürünler aynı gün kargoya teslim edilir. 
Tedarikçi deposundan veya distrübütörden sevk edilecek ürünlerin en hızlı şekilde teslim edilmesi için görüşülüp tarafınıza sevk süreci ile ilgili bilgi verilir.
Kargo bana ulaşmadı, kargoyla ilgili sorun yaşıyorum?
Size bildirilen kargo takip koduyla kargo firmasından bilgi alamamanız durumunda çağrı merkezimizi arayıp süreçle ilgili bilgi alabilirsiniz.
Ürünün takibini nereden/nasıl yaparım?
Size iletilen kargo takip numarası ile kargo firmasının internet sitesindeki kargo takip ekranından sorgulama yaparak takip edebilirsiniz.
Müşteri hizmetleri aramalarıma/mesajlarıma cevap vermiyor ne yapmalıyım?
Müşteri hizmetlerimiz en kısa süre içinde müşterilerimize cevap vermektedir. Mesai saatleri içerisinde yoğunluktan ötürü ulaşamamanız durumunda ilk fırsatta tarafınıza dönüş yapacaklardır.
Tarafınıza dönüş yapılmadığı durumlarda 0850 346 86 46 numaralı çağrı merkezimizi arayıp yönetime bağlanabilirsiniz veya admin@eMutfak.com.tr, info@eMutfak.com.tr mail adresimize durumu iletebilirsiniz.
Tarafınıza en kısa süre içerisinde dönüş yapılacaktır.
Birden fazla ürünün aynı kargo ile gönderilmesi mümkün mü?
Evet, birden fazla ürün aynı kargo ile gönderilebilmektedir. 
Fakat kargo/desi sınırını aşan ürünleri kargo firmaları kabul etmemektedir. Bu tarz durumlarda ambar ile gönderim yapılmaktadır.